DE LEUKSTE MODE EN BEAUTY TIJDSCHRIFTEN

Heerlijk, lekker met je neus in de tijdschriften. De nieuwste roddels, mode en nog veel meer. Lekker wegdromen bij die knappe hunks. Wat zijn mijn favoriete tijdschriften?

IMG_5482

Vroeger heb ik verschillende abonnementen gehad op tijdschriften, zoals de Girlz! en de Hitkrant. Tegenwoordig heb ik geen abonnement op een tijdschrift, al zit ik hier wel aan te denken. Ik koop gewoon af en toe een tijdschrift.

De tijdschriften die ik lees hebben vooral te maken met mode, beauty en lifestyle. Ik Nederland zijn er ontzettend veel verschillende tijdschriften.

De Glamour is één van mijn favoriete tijdschriften. Het leest lekker weg en er staat erg veel in over mode, beauty en lifestyle. De Glamour heeft nu ook erg leuke acties, al zeg ik het zelf. Je krijgt voor 19 euro 6 keer de Glamour met daarbij het nieuwe boek van Rens Kroes (die wil ik echt hebben!) of een Boef sweater van Colourful Rebel. Heb je liever een jaarabonnement? Voor 38 euro krijg je 12 keer de Glamour met daarbij een make-up set van Maybelline of een surprisebox.

Ook de Vogue is een van mijn favoriete. Hier staan vooral veel afbeeldingen in van de laatste trends op het gebied van mode. Heerlijk om op je vrije zomerdag even lekker door te bladeren. Er staan ook altijd zo veel gave dingen in! Ook de Vogue heeft verschillende acties bij het nemen van een abonnement. Zo betaal je 71,40 voor een jaarabonnement, waarbij je een Zoe Karssen bikini krijgt. Voor 35,70 krijg je 6 nummers Vogue inclusief de Philips Easy Curler. Ook kun je kiezen voor 6 nummers van Vogue met daarbij een Luxe Lancaster set voor 25 euro.

Ook vind ik de Elle een zeer goed tijdschrift op gebied van mode, beauty en lifestyle. Voor een abonnement op de Elle waarbij je 10 nummers ontvangt betaal je 25 euro. Ook de Cosmopolitan is een leuk tijdschrift wanneer het gaat over mode, beauty en lifestyle. Bij aanschaf van een jaarabonnement op de Cosmopolitan van 69,95 ontvang je een leren tas van Cowboysbag.

Zelf zit ik eraan te denken om een abonnement op de Glamour te nemen.

Heb jij een abonnement op een tijdschrift en welk tijdschrift is dit?

Liefs, Vera

4 gedachtes over “DE LEUKSTE MODE EN BEAUTY TIJDSCHRIFTEN

  1. Ik wil zelf graag aan de cosmopolitan beginnen na al die jaren cosmogirl ahaha maar ik ging gister dus naar de AH en zag hem helemaal niet liggen dus ik zal later nog eens proberen

    Like

  2. Het laatste blad waar ik een abbo op heb gehad is Atelier, een blad voor kunstenaars, schilders dus met name zoals de naam wel doet vermoeden denk ik, haha

    Nu ben ik nergens meer lid van en echt, ik lees al heel lang geen tijdschriften meer, heb er geen geduld voor…

    X

    Like

  3. Wat een toffe acties! Dat is nog eens leuk lid worden. Ik heb echt 100 jaar de hitkrant gehad…maar ook de viva…nu krijg ik een paar viva mama’s maar ben al tijden nergens meer lid van…ik heb te weinig tijd om er echt voor te gaan zitten…dus moet van mijzelf eerst nog een hele stapel lezen voordat ik weer ergens lid van mag worden ;-)

    Like

Plaats een reactie