JULI – PROPEDEUSE, BULGARIJE EN LEKKER RELAXEN

Juli is alweer aan zijn eind gekomen. De afgelopen weken waren rustig. Daar heb ik enorm van kunnen genieten. Het lukt even niet om mijn blog up to date te houden… Iets waar ik echt heel erg van baal. Aan geluksmomentjes in juli geen gebrek! Bij jou ook? 

♥ Propedeuse – Ja, het is me gelukt! Mijn propedeuse is binnen. Dat was wel tijd voor een klein feestje. Een taart bij de bakker gehaald en er even lekker van genieten. Stiekem ben ik ook best wel een beetje trots op mijzelf, aangezien ik alle tentamens in één keer behaald heb. Hopelijk gaat mijn studie volgend jaar net zo voorspoedig als dit jaar. Boeken aan de kant, want het is tijd voor vakantie!

♥ Bulgarije – Samen met mijn vriendinnen heb ik een heerlijke vakantie gehad in Sunny Beach. Heerlijk overdag aan het strand en ’s avonds lekker op stap. Ik heb er echt enorm van genoten! Helaas heb ik wel veel last gehad van mijn rugpijn.. Daarvoor heb ik afgelopen week ook weer een bezoekje gebracht aan de huisarts. Nu weer naar het ziekenhuis. Hopelijk komt het goed, want ik ben het altijd pijn hebben wel een beetje beu. Maar de pijn deed mij niet minder laten genieten van deze prachtige en geweldige vakantie.

♥ Zomer – Ik houd van de zomer! De beste tijd van het jaar. Lekker genieten in een korte broek in de tuin, onder het genot van een wijntje. Lekker barbecueën met de hele familie. Ja, de zomer is mijn favoriet! Jammer dat de zon zich de afgelopen dagen wat minder liet zien, maar gelukkig is hij nu weer helemaal terug. I love it!

♥ Sporten – Ik ben de afgelopen maand IMG_5464erg actief aan de gang gegaan met het sporten. 3 keer per week ben ik te vinden in de sportschool. Verder maak ik op de dagen dat ik niet sport ’s avonds een wandeling met onze hond. Ik zit nu een stuk lekkerder in mijn vel, en voel mezelf een stuk fitter. Hopelijk heeft het sporten uiteindelijk ook een positief effect op mijn rugpijn.

♥ Bloggen – Ik heb een tijdje wat minder aandacht besteed aan mijn blog, wat ik echt heel erg jammer vind. I’M BACK! Ik merk gewoon hoeveel plezier mijn blog en het lezen van andere blogs mij doet en met hoeveel enthousiasme ik aan mijn blog werk. Ik hoop dan ook van harte dan veel mensen zullen genieten van het lezen van mijn artikelen.

Wat waren jouw geluksmomentjes van juli?

Liefs, Vera

5 gedachtes over “JULI – PROPEDEUSE, BULGARIJE EN LEKKER RELAXEN

  1. Leuk dat je terug bent! Ik volg je maar pas, maar je schrijft echt geweldig! Gefeliciteerd met je P en wat goed dat je je lekker voelt omdat je lekker fit aan het sporten bent en je lekker beweegt. Is ook goed voor je lijf, maar wel rustig aan doen met je rugpijn!

    Veel met een warme kruik!!

    Veel liefs Quinta

    Like

  2. Super leuk om te horen dat je je zo veel fijner voelt door het sporten.
    Mijn geluksmomenten waren 4 dagen in Berlijn met mijn vriend, afspreken met vriendinnen, leuke dingen doen zoals naar de Efteling, klimmen en fietsen.

    Like

Geef een reactie

