DIY: SIMPELE MANIER OM JE KAMER AAN TE KLEDEN

Zelf vind ik het erg leuk om mijn kamer aan te kleden. Vandaag ging ik aan de slag met het maken van een leuk en super eenvoudig lijstje. Ook geschikt voor niet zulke creatievelingen, zoals ik.

Een tijd geleden besloot ik een paar van mijn oude fotolijstjes, welke blauw waren, grijs te verven. Hiermee waren de fotolijstjes dezelfde kleur als mijn bureau. Alleen zaten er nog steeds erg oude foto’s in. Hier moest verandering in komen!

Ik zag onlangs in een artikel van Anne dat ze haar vakantieherinneringen ophing in lijstjes. Ik vond dit echt een super gaaf idee, alleen zouden het bij mij dan te veel lijstjes gaan worden..

Ik wilde eigenlijk ook maar beginnen met één lijstje. Ik had al snel het idee van een wereldkaart in mijn hoofd. Ohja, en het moest in het zwart-wit. Je kunt natuurlijk kiezen voor ieder plaatje. Al moet je wel opletten dat de afbeelding zijn kwaliteit behoudt wanneer je hem uitprint.

wereld-kaart-canvas-klein

Ik struinde het internet af, en vond mijn perfecte afbeelding

Na wat meten, knippen en plakken was hij helemaal zoals ik wilde. Ik moet nu alleen nog een leuk plekje voor hem zoeken.

Een hele simpele en goedkope manier om je kamer leuk aan te kleden. Ik ben benieuwd naar jullie resultaten :)

Liefs, Vera

Geplaatst in DIY

4 gedachtes over “DIY: SIMPELE MANIER OM JE KAMER AAN TE KLEDEN

Geef een reactie

