MIJN FAVO APPS

Mijn mobiel is een soort van mijn heiligdom. 24/7 online, ja hoor! De mobiel is tegenwoordig niet meer weg te denken. Waar je ook bent, zie je mensen met hun mobiel. Misschien dat jij je hier ook wel in herkent. Vandaag laat ik je zien wat mijn favo apps zijn op dit moment. 

Whatsapp – Jaa, dit is met stipt nummer een! Zo handig: om gewoon even lekker met vriendinnen te kunnen kletsen of om mensen te spreken die ik allang niet meer gezien heb. Ja, ik ben een enorme whatsapp-fan! Overal bereikbaar, wanneer je internet hebt, zonder dat je er voor moet betalen. Ik zou zeker niet meer zonder whatsapp kunnen!

 Instagram – Je laatste fotos delen met je volgers, ik vind het een geweldige app! Ook voor mijn blog maak ik er veel gebruik van. Niet alleen post ik mijn fotos, ook volg ik veel andere blogs. Wil jij mij volgen op Instagram? Klik dan hier.

Twitter – Twitter is een beetje hetzelfde verhaal als Instagram. Ik vind het een enorm handige app voor mijn blog. Wil jij mij volgen op Twitter? Klik dan hier.

Bloglovin – Een geweldige app voor blogfanaten, zoals ik. Even snel de nieuwste artikelen checken, heel erg handig! Ook ik ben te volgen op Bloglovin!

Mail – Ook de mailapp van Apple vind ik enorm handig. Je kunt gemakkelijk je mails lezen en nieuwe mails versturen.

WordPress – Even snel een kleine verandering aanbrengen aan je artikel kan gemakkelijk met WordPress. Ook is het mogelijk, wanneer je opeens een geweldige ingeving krijgt, dit alvast als concept te verwerken. Super handig voor een blogger dus!

Nu.nl – Ik ben graag op de hoogte van het nieuws. Ik heb al vele nieuwsapps gehad, maar ik vind Nu.nl de fijnste app om snel even het nieuws te raadplegen.

Weeronline – Even snel checken wat het weer voor vandaag of komend weekend wordt. Ook kun je hier meerdere plaatsen instellen, super handig wanneer je op vakantie gaat.

Wat is jouw favoriete app?

Liefs, Vera

10 gedachtes over “MIJN FAVO APPS

  1. Ik wist nieteens dat er een speciale WordPress App bestond!! Hahaha Waarom heb ik daar nooit aan gedacht. Ga em meteen instaleren! Een van mij favoriete apps op reis is Maps.me. Ideaal, omdat ie offline werkt. Wel even van te voren de kaart downloaden ;-)

    Like

  2. Al deze apps heb ik wel op me mobiel. Dit zou eigenlijk als basis al op een telefoon moeten staan! Ik heb sinds twee maanden de HTC Desire 620. Top mobiel! Wel jammer dat je hoesjes alleen kunt bestellen online en dat je ze niet in de coolste printjes en tintjes hebt.

    Verder had ik wel meer details apps verwacht of apps die je niet vaak tegenkomt. Dat zie ik vooral in zulke artikelen, maar hee dit is ook goed!

    Liefs Quinta

    Like

  3. Haha toevallig, ben net een blog ronde aan het doen en kreeg opeens het idee om een blogje te maken met favo apps.. Ik ga naar de volgende blog en dus die van jou en wat zie ik? Leuk! Ik gebruik nogal wat apps maar het meeste gebruik ik toch wel EyeEm (soort van Instagram maar dan zonder vierkante foto’s), Instagram, Twitter, Facebook en Plus Messenger (Telegram met opties zoals themas etc. Vind ik toch fijner en veiliger dan Whatsapp).

    Like

Geef een reactie

