AUGUSTUS – PLANNEN MAKEN, VAKANTIE VIEREN EN GENIETEN

Het is alweer augustus, de helft van de zomervakantie zit er op. Gelukkig nog één hele maand vakantie, daar ga ik zeker eens lekker van genieten! Nu zijn de weersvoorspellingen voor komende dagen ook nog eens geweldig, het kan niet beter. 

Augustus, de mooiste maand van het jaar al zeg ik het zelf. Ik heb ook nog zo veel leuke dingen op de planning staan voor augustus, waar ik jullie zeker van op de hoogte zal houden! Juli was helemaal geslaagd, hopelijk gaat augustus dat ook zijn.

Schermafbeelding 2015-08-03 om 19.10.48Genieten is één van de belangrijkste woorden in mijn woordenboek. Enjoy every little moment in life! En in de zomer is genieten voor mij niet zo moeilijk, wat houd ik ervan. Even niet aan school denken, geen stress en (bijna) geen verplichtingen.

Ook wil ik mezelf in augustus gaan verdiepen in een eigen domein. Aangezien ik nu al bijna 900 volgers heb op Bloglovin, zou ik graag een eigen domein willen. Wat zijn de voors en tegens? Ik ga er mezelf eens lekker in verdiepen. Ik houd jullie zeker op de hoogte! Ook zou ik graag de layout van mijn blog wat willen aanpassen. Ik weet nog niet precies hoe en wat, maar er mag wel wat worden veranderd.

Feestjes, feestjes en nog meer feestjes! Augustus is nu al volgepland met feestjes. Wat heerlijk zeg. Ook is augustus de maand van mijn verjaardag, daar moet natuurlijk ook op gefeest worden.

Wat zijn jullie plannen voor augustus?

Liefs, Vera

5 gedachtes over “AUGUSTUS – PLANNEN MAKEN, VAKANTIE VIEREN EN GENIETEN

  1. Eigen domein is heerlijk. Veel vrijheid in WordPress. Let er alleen wel op dat je traffic niet te hoog is anders gaat je site plat liggen. Misschien iemand zoeken die rond het zelfde aantal volgers zit en een eigen domein heeft? Kun je even vragen hoe diegene dat doet etc. En genieten is zeker goed en gezond haha. Gelukkig kunnen we nu ook weer van beter weer genieten.

    Like

Geef een reactie

