DROP JOUW BLOG!

Meestal is het een no go wanneer je op andere blogs jouw blog promoot. Maar voor deze ene keer mag het. Zelf vind ik het erg leuk om nieuwe, leuke blogs te ontdekken. Dus ik ga ook zeker een kijkje nemen op jullie blogs!

Ook mag je blogs van anderen droppen. IMG_5493Welke blog vind jij nou helemaal te gek?! Laat jouw of andere blogs achter in een reactie.

Zelf lees ik graag de blogs van Anne en Dagmar. Ik vind de artikelen die zij schrijven erg leuk en interessant om te lezen. Zij maken hun blogs leuk op een eigen manier, zodat het erg origineel is.

Zelf ben ik ook niet zo’n grote fan van blogs die alleen maar over make-up gaan, die voornamelijk bestaan uit reviews in de meeste gevallen. Soms vind ik reviews wel erg interessant om te lezen, zoals wanneer het gaat om producten die ik misschien ook zou willen aanschaffen.

Blogs waarbij het levensverhaal van iemand wordt vertelt, al is dit vaak door minder leuke redenen, interesseren mij enorm. Soms wordt ik echt geraakt door wat andere mensen meemaken, mooie en minder mooie dingen.

Laat jouw blog of andere leuke blogs achter in een reactie. Het zou fijn zijn als je er ook even bij zou willen vermelden waar je blog over gaat.

Wanneer je op twitter post: ‘Drop jouw blog op http://www.lifeisaparadise.wordpress.com @lifeiaparadise’, zal ik jou volgen.

Liefs, Vera

21 gedachtes over “DROP JOUW BLOG!

  1. Mijn blog heet: lifestylfashionbeauty.wordpress.com ik ben net begonnen met me blog en gaat vooral over beauty en fashion maar binnenkort ga ik ook reviews schrijven met tips met afspraken nakomen en plannen en hoe je op foto’s leuke achtergronden kunt maken. De blogs die ik leuk vinden: lifeofrenee en sharon van bommel.

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk bedacht! Dit is mijn blog: mividadeluna.wordpress.com
    Ik ben nog maar net bezig en ben nog wat aan het experimenteren welke specifieke kant ik uit wil met mijn blog. Het gaat vooral over lifestyle, tips & tricks en mijn eigen ervaringen. Ik ben nog steeds op zoek naar blogs om echt op af te stemmen dus leuk dat je zo’n artikel plaatst!

    Liked by 1 persoon

  3. Ik vind eigenlijk heel veel soorten blogs leuk. Ik kan me prima vermaken met het lezen en opslaan van recepten, maar ook met het lezen van reviews en persoonlijke verhalen. Ik blog zelf over alles waar ik gelukkig van wordt. Geen standaard niche, want in het dagelijks leven doe ik nu eenmaal ook niet maar 1 ding. Neem gerust eens kijkje als je meer wilt weten over mijn passie voor reizen en lekker eten, films, tv-series, boekrecensies, herkenbare lijstjes en meer. Lekker veel afwisseling dus! ;-)

    Liked by 1 persoon

  4. Wat leuk dat je dit doet! Dan zal ik ook maar ongegeneerd mijn blog promoten hihi :)
    Mijn blog is https://www.mypinkfairytale.wordpress.com
    Elke dag om 07:00 komt er een nieuw artikel online.
    Ik blog vooral over boeken, reizen en lifestyle. Daarnaast schrijf ik ook veel persoonlijke artikelen en komt er soms nog een beetje fashion of beauty voorbij.
    Ik zou het heel leuk vinden als jullie een kijkje zouden nemen! :)
    Liefs, Rowan

    Liked by 1 persoon

  5. Ja, mijn eigen blog hier spammen omdat je al komt, tenminste, je volgt me, vind ik wat onzinning, een blog van een ander promoten, dan zeg ik, zie mijn link lijst, die staat er niet voor niets en om meer dan 50 blogs hier neer te zetten omdat ze allemaal voor mij op zich zelf staan en uniek zijn…. ;-)

    x

    Liked by 1 persoon

  6. Zo lief dit! Ik ben nog maar een maandje aan het bloggen maar je vind op It’s a knot alvast blogposts over eten, muziek en blogposts met tips en over wat er in mij omgaat :) Hopelijk neem je eens een kijkje en bevalt het je xxx

    Liked by 1 persoon

  7. Leuk! Mijn blog gaat over mezelf eigenlijk, over de dingen die ik doe en ambieer. Voor al lifestyle, ontwerp en huis & tuin komt veel aan bod.

    Je kan het lezen op http://www.ledihe.nl.

    Ledihe is een woord dat gevormd ik uit de eerste twee letters van mijn namen, mocht je daar nieuwsgierig naar geworden zijn haha!

    Liked by 1 persoon

  8. Altijd leuk om je blog even te droppen. Dus bij deze.. Een kersverse papa blog met muziek, foto’s etc. En dingen die mij bezig houden. Straks eens de reacties hier door spitten of er nog wat leuks bij zit. En hopelijk levert dit voor mij ook weer nieuwe extra lezers op.

    Liked by 1 persoon

  9. Mijn weblog heet: Tiniepassies.blogspot.com. Ik ben hier net mee gestart. Ik mag heel graag haken en hout bewerken. Ik probeer van deze materialen leuke dingen te maken die ik wil gaan verkopen. Ook ben ik bezig met kaarten te ontwerpen. Ik zeg: kom eens kijken op mijn blog!

    Like

Geef een reactie

