SHOPLOG

Ja, dit is mijn eerst shoplog! Gister ben ik lekker wezen shoppen in Eindhoven. Daarom wil ik nu graag mijn mooie aankoopjes met jullie delen! Voor weinig geld heb ik toch nog wat leuke summer musthaves gescoord. Nog een paar weekjes en dan eindelijk zomervakantie!

shoplog

Jaaa, dit heb ik gister gekocht. Niet veel maar toch super leuk! Ik had eigenlijk ook niet meer echt iets nodig (hihi). Zo in een plaatje lijkt het niet helemaal super te matchen, maar apart is het echt super (al zeg ik het zelf ).

Dit leuke blousje, links op de foto, heb ik gekocht bij Pull and Bear. Ik vond het een erg leuk blousje voor op een spijkerbroek. Maar ook staat hij erg leuk op een korte broek. Hij kostte 9,95.

Het arbrikoos-kleurige shirt en het zwarte shortje heb ik gekocht bij de H&M. Ik was meteen verkocht toen ik het shirt zag! Ook een zwart shortje komt erg goed van pas, het matcht namelijk overal mee. Het shirt kostte 14,95, het shortje 9,95.

Ook heb een een blauwe kokerrok gekocht, rechts op de foto. Dit was echt nog één van de summer musthaves die ik echt nog aan mijn garderobe wilde toevoegen. Deze rok heb ik gekocht bij de Primark voor 7 euro.

Nu ben ik bijna helemaal klaar voor de zomer.

Let the summer begin!

Liefs, Vera

5 gedachtes over “SHOPLOG

Geef een reactie

