DE LAATSTE LOODJES

Morgen is het al weer juni, de maand waarin de zomer begint. En als ik zo kijk naar de weersvoorspelling, summer is comming! Nog even en dan is het al weer zomervakantie. De laatste loodjes voordat de zomer voor mij echt begint! 


Ik heb daarom voor mezelf een doelen lijstje voor juni gemaakt, die ik graag met jullie wil delen.

1. 3 keer per week gaan sporten: Deze week ga ik beginnen met sporten, wat ik al eerder schreef ik dit artikel. Hopelijk heeft het een positief effect op mij. Minder rugpijn en minder stress!

2. Genoeg rust nemen. Aangezien het einde van het schooljaar bijna nadert en dus ook de tentamens wil ik genoeg rust nemen zodat ik niet ga stressen. Een beetje yoga op z’n tijd om lekker te ontstressen!

3. Mijn propodeuse halen. De laatste loodjes. Nog even tentamens knallen en dan heb ook ik mijn propodeuse binnen!

4. Lekker genieten van het mooie weer. I love the sun! Tussen school, sporten en leren door mag er ook gewoon lekker gerelaxt worden!

5. Genieten van t leven :) Deze maand veel feestjes gepland, waaronder Pinkpop! Wauw, ik heb er echt zo veel zin in!

6. Ik hoop natuurlijk ook dat er nog veel bloglezers bijkomen. En ook dat ik veel mensen kan inspireren en kan informeren met mijn artikelen. Ik vind het schrijven van een blog echt geweldig! Ik kan ook niet geloven dat ik nu al, binnen 2 weken, bijna 400 volgers heb op Bloglovin‘.

Hebben jullie ook zo’n zin in de zomer?

Liefs, Vera

6 gedachtes over “DE LAATSTE LOODJES

Geef een reactie

