MIJN TRAVEL-WISHLIST

Op vakantie gaan is een van mijn favoriete bezigheden (hihi). Ik heb ondertussen ook al het een aan ander aan bestemmingen mogen bezoeken. Maar er zijn ook nog verschillende plekken waar ik graag een keer heen zou willen gaan. Daarom deel ik vandaag mijn travel-wishlist met jullie!

Na ongeveer alle grote steden van Europa te hebben bezocht, ben ik een beetje klaar met citytrips. New York staat dan ook niet erg hoog bij mij. Ook het rondreizen in een camper door Amerika, zoals veel mensen tegenwoordig doen, spreekt mij niet erg aan. Je bent vaak erg lang onder weg in tegenstelling tot wat je ziet en doet. Ik zou meer gaan voor het rondreizen op kleine schaal. Dus niet honderden kilometers afleggen in een paar weken met een nachttrein of camper.  Geef mij maar schattige eilandjes met mooie witte stranden.

Hierbij de twee plekken waar ik sowieso nog graag heen wil:

Bali
bali
Bali is een Indonesisch eindland  ten oosten van Java en ten westen van Lombok. Op Bali zijn vele tempels, rijstvelden en grotten. Ook heeft Bali mooie witte zandstranden. Je kunt het beste naar Bali reizen in de zomermaanden, omdat je dan geen last hebt van het regenseizoen. Ik zou graag naar Bali willen omdat ik dit een erg mooi eiland vind. Er zijn veel mooie plekken te zien en je kunt er lekker tot je rust komen.

Bonaire
bonaire
Bonaire is een van de Nederlandse eindlanden in het Caribisch gebied. Het is gelegen in het zuidelijke deel van de Caribische Zee, voor de kust van Venezuela, en behoort tot de ABC-eilanden van de Kleine Antillen. Bij Klein Bonaire kun je heel erg goed snorkelen en duiken. Ook is er op Bonaire een erg groot natuurreservaat, Washington Slagbaai Nationaal Park. Op Bonaire is het het hele jaar door rond de 25 graden. Tussen februari en juni heb je hier de minste kans op regen. Ik zou graag een keer naar Bonaire willen. De mooie lichtblauwe zee met de witte stranden, wauw!

Nog even sparen dan maar, maar dan heb je ook wat…

Waar zou jij graag heen willen?

9 gedachtes over “MIJN TRAVEL-WISHLIST

  1. Ik heb een paar dagen geleden ook mijn travel wishlist op mijn blog gezet! Bali staat hier zeker ook tussen, lijkt me echt prachtig. Ik hou wel van drukkere steden, dus NY staat zeker hoog op mijn wishlist!! Bonaire zou ik ook nog eens heen willen, toch komt hij niet op mijn wishlist voor omdat er landen zijn waar ik liever eerst naar toe ga.

    Like

  2. Bonaire lijkt me ook weleens leuk voor een weekendje. Is makkelijk te doen vanaf Colombia ;) Colombia trouwens wordt vaak overgeslagen, maar is werkelijk waar een prachtig mooi land. Witte stranden, hoge bergen, heel veel groen, schattige dorpjes: Colombia heeft het! Leuke combinatie met je reis naar Bonaire :P

    Like

Geef een reactie

